She gave me a free day, what to do?

Hellojsan svejsan...
En vecka i Stuttgart.
Jag vaknade med en aning panik, liksom (älskar ordet liksom) när man inte vet hur eller vart tunnelbanan är eller hur den överhuvutaget funkar och känner dig allmänt förrvirrad.
Och du då vaknar med huvuvärk, den sortet där du känner dig bakfull, men ändå inte kan vara det för du inte drack något igår. Vill du bara somna om och typ döö, eller nått, kanske var att ta i, men men.
Men när jag då kollar på klockan och märker att den redan är elva. blir du pisst på dig själv och irriterad över att du inte har mage att kliva upp. (vilja I need you) Men denne gång tar du dig i kragen och går upp. Jag stäckte mig efter mobilen och ringde till J som jag egentligen inte känner. En vänns vän. Hon är faktiskt tid idag så vi bestämmer date. så idag har jag sätt hela stuttgart. weeeei!
and I still like it. :D Detta medelande blogg, inlägg tog typ en halvtimme att skriva för Arthur raderade två gånger och sen var servern busy. Fucking jävla KUK INTERNET. och nu för en sec sen slutatde internet. Herre gud. 

Nu pallar jag inte mer. 


Puss ciao see you.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0