Fylletaxi och snabb visit.


På spanar tur med mina babes!



Godkväll här är ....
I helgen var det galej i stan, Nina och jag var på halvan både fredag och lördag. Man borde skämmas, vi är ju stammisar där för böveln
Men mitt alkohol drickande var måttligt på fredagen. Och lördag ingenting, då körde jag bara runt massa fulla folk.
Det var en upplevelse. hahaha!
Fan ibland är människor tragiska... Men desto roligare.

Åkte till Sthlm i Söndags och hälsade. Drack öl, shoppade och träffade gamla och nya bekanta.
Det går att diskutera om dom nya var något att ha, fråga vilja hon höll på att kräkas på dom. (inte ordagrant)
Fick träffa min söta bror igen som är den bästa och sötaste. Vilja är lika underbar som alltid, hon hostar till och med som hon gjorde förut också, känns tyggt. Alltid en dans att vara med henne. 
Hind träffades, Maria träffades, M.W träffades och Mack-Aron. Som inte hade tid att vinka till mig när jag åkte förbi honom och hans mack med tåger. LOSER! :P Nejdå!


Sthlm är så hetsigt det märker man när man kommer dit, men man vänjer sig... Handlade en massa fynd. Är jätte nöjd. Tänkte ta kort på det, när jag lagt allt på golvet, och lägga upp här sen. Men det känns krystat och lite äh jag vet inte. Thats not me! :-) 
Anyway, take care tills vi ses igen.

Toppen på snoppen, som vilja brukar säga :P (she will hate me now!)


Kommentarer
Postat av: Ankan

GNAh, kom till sthlm nu ;P

nejmen när åker du nu igen? :D

2009-09-08 @ 16:01:44
Postat av: persilja

hahaha! älskade moj skoj. (host host) det är skönt att vissa saker ej ändras, som hostet o vårat

flummskumm!

hej svej, allt e som toppen på snoppen!

2009-09-14 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0