Jag skulle springa efter men trampa snett, ibland gör man fel, ibland gör man rätt.

Hejsan din gamla räv. *
Börjar bli sjuk!
Förkyld och halsont, måste kurera mig. Ska nämligen på weekend till Norrköping till kära Heddagurkan i helgen. Det var pinsamt länge sen vi sågt och det är verkligen på tiden. Ser framemot att träffa henne. Wieeeee!
Målar bastun och får resan betald, ibland gör man rätt. :-)

Annars rullar det på, fick låna Roses fin bil idag. Det var en upplevelse. Var på Pappas grav Rose hade planterat nya blommor så jag blev alldeles rörd. Super fint.
Bebisen har lagt sig rätt. Så nu är den på G, kan inte fatta att det är sant. Känns så himla kul. Helt plötsligt ska jag bli moster. Och mamma blir mormor. Vi pratatde om det och vi känner oss hedrade och har fått skämabort biten av uppfostrandet. Känns tryggt och lätt.... :D
Nej pluppa ur nu din söting, vi väntar ju!

Take care, tills vi ses igen....





Kommentarer
Postat av: maddde

MISS YOU BEBY!!!!

27DE SPIKAT!!!!!

2009-09-16 @ 01:10:35
URL: http://maddiee.blogg.se/
Postat av: NinaPina

:)<3

2009-09-17 @ 11:30:44
Postat av: Hind

Det kan du ge dig på åsna :D !! påminn mig bara ;)

2009-09-17 @ 13:48:56
URL: http://moipetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0