Tog mig en tur till Falun.

Hej igen!

I fredags hade Nina inflyttningsfest. Det var trevligt, basic mys hemma fest, det gillar ja. lagom fylla och lagom med folk ordet lagom finns bara i sverige så ser till att utnyttja det :P... Nina har det så mysigt. Sen blev det greenygoesstreet på lördagen, det regnade så vi gick hem efter att ätit äklig langos och kollat på ett galet hårdrocksband, men pojkarna var söta så jag stog ut. Nina bor en bit utanför så det var en pina att gå hem igen. Men desto trevligare att äntligen komma in i värmen... :-)
Idag var det familjeträffa hemma på Hedby med massa syskon och storcharmören David, det var också trevligt.. Jag och david byggde koja och spelade på kastruller. :)
Nu har jag och Emma varit på långpromenad och pratat av oss. Nu vet jag allt om henne och vet allt om mig. Tur att du finns.

Tack för mysighelg Nina <3 

Take care tills vi ses igen! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0