hejdå stuggibuggi



Kommer sakna stuggi as mycket. Men ska också bli kul att se något nytt.
Min sista dag som au pair känns egentligen ganska bra, Visste kommer jag sakna lilla prinsen och kleine man men man kan ju hälsa på och då bara när man vill, kan det bli bättre!?
Och stuggi staden är verkligen en ganska schysst stad. Men nog finns det finare sådan också.
Så mitt NYA liv börjar klockan 17.41 och då bär det av mot Wiesbaden. Där Kristof befinner sig. Ska bli spännande. Har två monster väskor så om ja ska va ärlig jag skäms lite över att jag har. För dom är mosnter dunder mega stora.... :/ Så om jag inte klarar av att åka dit då ligger jag i ett tåg mellan stuggi och wiesbaden och dör av utmattnings pinsamhet eller så vilar jag mig lite..... Nejdå SKOJA! :P

På bye bye stuggi bye bye au pair bye bye partypinglorna ni vet ju vilka ni är!! <3 + konstnären som just nu målar svenska kunga familjen om hon inte redan är klar. mina stuttgart flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0