jag är trött och börjar min sista vecka här i stuttgart med huvudvärk och klaging!

Semstern var fin och gemytlig. Vi vilade oss och det var trevligt. med lite regn i början kändes det lite snopet och irriterande. Men sen åkte vi till Bodensee Konstanz och badade i Bodensee och åkte båt. Det var jätte trevligt. 
Der kleine mann är den bästa badaren. Han hoppar i med flytväst som vilken galning som hälst och hela grabben sjunker men ploppar upp en sekund efter. jätte gulligt. Han älskar det. Och lilla prinsen han vågar simma ensam nu om man simmar brevid och är så stolt att han ropar, titta titta titta hela tiden. Dom är så söta.

Är jätte trött kan liksom inte sova längre. Ligger och vrider mig och börjar tänka på vad jag ska ta mig till efter detta. och då kan ja inte somna, och sen vaknar jag en timme innan jag ska gå upp och oroar mig att jag försovit mig. As irriterande!

Kleine Mann sitter brevid och pratar i mitt öra så måste göra något roligt så han inte får spader. i efter middag kommer flickorna och hälsar på...Kleine Manns Flickor.

Ciao Ciao Ciao!

Kommentarer
Postat av: BRORSAN

Åh, fint att det var trevligt? spotify snart?

Jag ska nog på ett möte med en modellagentur:S dom hade hittat mig på fb. hjälp! ska jag låta bli att äta något innan mötet? hahah skämta!

2010-08-25 @ 11:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0