Lördagkväll! Ny jacka och äter chocklad!

Ätit pizza lunch med familjen, shoppat en jacka på H&M, den var så fin och efter som jag precis fått massa pengar kände jag mig så generös och tänkte- "DET KAN JAG VÄLL UNNA MIG"
den tanken är egentligen farlig för man tänker inte bara för stunden.
Nu när jag kommit hem inser jag att jag kanske inte behövde jackan. Men tittar på den och hittar olika så fineser och tuffa saker på den hela tiden och känner att det är nog ett rikigt bra köp!
HAr köpt massa tyska saker. En mapp, en penna med en diamant på as girly och ett snyggt sudd och pennvässare. och sånt som jag kan ha på tyskaklassen allt detta i den finsate av alla färger GRÖN!
Och så köpte jag en tyska roman. RUF MICH AN heter den (ring mig då!) Den var as rolig. eller det jag läste på baksidan var rolig..... OH nej jag har blivit fjortis bloggar som talar om vad hon köpt. Men jag bjuder på den för idag!


STUTTGART blommar och jag har blommor i min trädgård. Jag glömde skateboarden hemma och saknade den en del.

BIS SPÄTER!

Miri!!!!


Kommentarer
Postat av: julle bulle

jag berättade för vinci att vi var och dansade på det där stället för att vi fick gå in gratis

då sa han att det var ett av krilles favorit ställen förut. hahahah

2010-03-01 @ 01:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0