om man möts på mitten är det ju ändå en som måste gå dubbelts så långt.

God natt mina vänner. Jag tror jag har blivit utbränd på sistånde. Kan man bli det när man bara är en liten flicka som just fått lära sig lite mer av världen. som precis fått lära sig att komisch är konstigt, och kan föra ett hyfsat bra samtal med en tysk främling utan att han tittar tillbaka och börjar prata engelska. och som när hon beställer på Tyska får engelskt anwort inte tyskt med ett litet smile och en nick som menas - Bra försök gullet, men vi vet både du och jag att vi håller oss nog till engelska. Eller hur? och man går snopet därifrån och om man hade ett skägg skulle det hänga kvar i brevlådan och göra ordentligt ont så man skulle ramla baklänges och få så där ont i svanskotan som man får ibland så man bara vill skrika ända bort till monen om det hade gått, men det går ju inte.

PASSAR BARN, förstår du. upp klockan halv åtta, fixa milch. Titta här titta här, kolla vad jag kan. ska vi leka pirater, eller fotbollsproffs ( men man  måste ramla för det gör profsen, OK!)

Men nog hugger det till i kanten av hjärtat mitt när jag tänker på att jag inte vaknas av barna skrik på mina lediga dagar och rop från trappan att det är faktiskt ljus ute. Jag skiter väl fullständigt om det är LJUST UTE.........

Kommentarer
Postat av: Julian

åh älskar dina inlägg syster yster. saknar dig som sagt!

2010-07-21 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0