usch va länge sen.

Hej hej hemskt mycket hej, så mycket hej du kan tänka dig....
Jag tänker på dig ibland. Men det är liksom inte längtan. Inte efter dig utan dina och vad där finns. Jag längtar efter folket, och maten och atmosvären. När jag träffar, alla kära som man längre aldrig ser. Jag kommer snart igen och då, då ska vi njuta av det som finns att göra. Fan det blir nog grymt! :)
Stuggi livet rullar på som vanligt. back and fort, upp and down. And Im totally sure, that kids have to wait....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå där!! :D Hur är det? Har du flyttat till Stuttgart eller? Har du killen kvar? Hoppas allt är bra med dig! Massa kramor

2010-07-13 @ 14:05:15
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0