Vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu. Vad gör jag nu?

Det är ett riktigt äventyr att hoppa i din säng, sen tar vi med herr nilson och lilla gubben på en sväng.

Ja, men om det ändå hade varit så lätt att ta lilla apan och stor hästen på en lite sväng och då var allt frid och fröjd då skulle jag va väldigt nöjd. Men ack, så ligger det inte helt till....
Min plan är: En månad kvar i stuttgart. Sedan Wiesbaden i en månad. Sedan Sweden i en månad och sedan tillbaka till Wiesbaden till kristof. men hur länge, vad att göra, hur att leva och hur jag gillart? Det vet jag inte, ingen aning. INTE alls, och det ger mig gåshud och stressatacker och ledsamhet i magen och irritation i hjärtat när folk frågar:
JA MEN SKA DU INTE STUDERA DÅ??????????????????????????????????????????
Nej jag vill inte än säger jag då, och då tittar dom på en och tänker (ungdomar nu för tiden, det är fan inge reson....) Antar att så ligger det till och det går bara utför... ATTANS, gamla kossa, låt mig leva mit liv.
Har man lust att säga, men det gör man ju absolut inte.
Till någon stackars tysk som är torr, utbränd, nerstressad och inte vet annat att säga.... :P elak i en låda jag vet.

Barnen är sockersöta och i helgen är jag ledig. Längtar, drar till Kristof och vilar mig. 

Nästan All my Love
Mirri!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0