jag är i sverige

Är i sverige, på Dalarund tur. Det känns skönt att vara hemma. Kom i fredags, till skavsta tog bussen från skavsta till Stockholm och kollade in stan, handlade lite kläder. och dittan och dattan. Sthlm är sig likt. träffade saskia och vi fikade på ett mysigt fik. Jag åt salami macka och drack rabarbersaft. Smakade gott!
Sedan åkte jag vidare till Järna. Där Roti och jag åt pasta och kollade på Supe´n till Victoria och Daniel. Det var en fin liten koncert...

Sen på lördag morgon åkte vi norr ut. Men först hämtade vi Julle i Södertälje. Han visste inte att jag skulle komma. Så han blev as förvånad och kom springande.... Sen begav Julle, Evelin, Roti, Levi oc jag oss mot Hedemora. Där var det massor med folk och det blev en mysig fest. med förmycket sect och för mkt mat men mycket roligt också...
Tog mig en tur till 1& 1/2 också för att göra allt man borde där var det sig likt.

idag var vi myst lekt med Walle och umgåts.

fina dagar.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0