från vår till Vinter (igen)

 
Det är snö här igen! :/ Himla vinter och hålla i sig länge. HALLÅ det är faktiskt bra nu.......

Men det börjar faktiskt smälta, idag ramlade jag nästan på det isiga gatorna.... Skrattade för mig själv. Så himla roligt om jag hade gjort det. Egentligen sjukt tur att jag inte gjorde det. S ramlade och har nu nackspärr... Hhihihihi lite elakt men jag höll på att skratta ihjäl mig!

Skypade med Adam igår jag saknar sverige och alla sötisar! Jag sak´nar lantchips och folköl på söndags kvällen men en fin vän och typ kolla på nått tråkigt men ändå tycka det är bra. Miss you Adam... :D

Kommentarer
Postat av: BRORSAN

ÅÅÅÅÅÅHHH!

JAG FICK DET FINASTE KORTET JAG NÅNSIN FÅTT IDAG. - AV DIG!



DU GJORDE VERKLIGEN MIN DAG! PUSS!

2010-03-08 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0