Igår hade vi 18 +, det går bra nu!

Ohhhh helt underbart med vår och värme.. Blommorna blommar fåglarna fåglar och människorna solar.... Jag hade mina solglasögon på och utan att skämas för det var SOL det var varm och jag njöt.
Var ute "down town" med barnen och lekta åt glass, kolla in saker det var en rolig dag.
Sen gick vi till Julia, Ich will Julia treffen! så vi gick dit. :D

Helgen är här och jag har glömt att skriva, men nu är jag ju tillbaka....

I måndags blev en man sjuten här  mitt i smeten i Stuttgart city.
med Nio skott av en han kände väl. Först två på låret så han föll ihop och sedan 7 till. FRUKTANSVÄRT....
Man vet inte varför och vilken anledning det var men han som sköt gick direkt till polisen och sa att det var han....
Helt sjukt, så onädigt. Det gör ont i min mage när jag tänker på det. Varför??


Veckan har gått fort och jag har jobbat en del, nästan för mycket.
Snart kommer Kristof hem, närmare bestämt in 3 days, will see him in 4... Looking forward to that. :)

So long, mein freund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0