sthlm är så fint men min hals är suris, varför?

Härligt att träffa fina bror och fina vänner... Men ja har otur i turen. För sitter nu hemma med ont i hals och örat. Aldrig haft ont i örat nästan, märklig känsla vet inte vad jag ska göra....
Dricker te som en tok och vilar mig med kristof i fin hässelby gård. Här är mörk och man kan kolla in i lägenheten mitt emot han har en röd lampa och kollar på tv tror ja hans gardiner är mörktbruna och han har en jätte ful tavla på väggen med ett motiv jag inte ens kan beskriva....
Vi var i Ropsten på Myrorna och jag köpte fin byxor och kristof, massa mer saker, jacka och skjortor och Bror köpte skor
Sen åt vi mackor på en bänk och tog oss in mot Gamla stan där vi åkte Djurgårdsfärgan.... ein schönes tag.

jag ska bara bli lite friskare.....


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ocksa ont i öronen! har heller aldrig haft det förut!

men nu börjar det försvinna!

krya pa dej hörs ikväll pa skypis!

julle

2010-10-03 @ 12:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0