Jag behöver min lediga tid, för att göra allt som jag ännu inte gjort.

Jag packade min väska med allt och denna gång hade jag verkligen inte glömt något. Till och med body lotion var nerpackad. Då extra kollar jag en till gång, eller en gång till. Jag frågade Kristof hur länge det var öppet och han sa till åtta. Men jag hade en känsla av att detta inte stämde. Usch måste va en dryg flickvän. Så googlar då detta....
JODÅ MONTAG GESLOSSEN!!!!!!!!!!!!!
Jajamensan schwimmbadet var stäng så vad skulle jag göra. Var bara tvungen att göra nått så drog mig ner till "stan" och köpte ett linne och massa annat kratch som jag igentligen inte behöver..........
Så 20€ fattigare kommer jag hem och ska nu kolla in en film med namnet kokosnöt sen kommer jag inte ihåg och jag pallar inte vara duktig och checka så nu får ni aldrig veta....

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0