Måste dra i mina trådar och få ordning, för jag åker hem till sverige om 4 dagar....

Mina vänner!
Stuggu buggi var hektsikt men också mysigt. med cocktails och öl.
Flickorna och jag, åkte på fredag kväll till WASENS-volkfest och drack öl så det räkte för ett litet kompani. Men vi njöt och hade kul....  (med dansning på bord och liter öl och det som hör till)
Dagen efter kändes det. Känslan när man måste duscha och man är lite för trött, förgiftad av alkoholens kraft kända jag ännu en gång av... fruktansvärt, men jag tog mig samman och gjorde vad jag skulle och den dagen och bakfullen försvann den också som alla andra gånger.... Man måste bara hålla ut.

Kollade in Ellwangen, Kristof stad bakade pizza och drack lite vin. Men tröttheten tog över så planen att gå på ännu ett party la vi på hyllan och vi slumrade i våra sängar....
Plockade lite svamp och gick i skogen. Med följd av blöta strumpor och chocklad glass på det blev det en mycket fin helg.

Vet inte vart jag ska börja. Vad jag ska ta med mig.... Och vad jag kommer behöva? måste ta mig samman och komma på vad som är viktigt, men jag är inte den bästa på just detta. Så lika bra att börja redan nu.....

Hejdå sommar hallå farbror kalla gråa höst.....:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0