Min första vecka i Wiesbaden

Oj oj oj! En ny vecka och till en början var det lite läskigt. Ja menar, komma här och bara knacka på och inte vet vad man ska göra i den här stan.... Men man vänjer sig och husen är så vackra här, men människorna lite märkliga. Men det blir nog bättre. Och samma sak där så fort man lär känna lite people så lossnar det i guess....


Tog en liten promenad i mitt grannområde och lyssnade på min fina ipod medans. Hon är en riktig vän hon, gör alltid som jag säger, (nästan) och bara spelar och spelar... Gick omkring i en timme och kollade in. Är lite stolt över det... hihihih


Måndag är hysteriskt klipp och klistra dag för jag måste göra något kreativt till Kristof för han fyller år.
Tisdag är samma sak om jag inte hunnit med och så och så för på Onsdag fyller han ju år. HERRE GUD. Sådant tycker jag är lite jobbigt. Också roligt så klart, men man måste likson. Man har en lite röst i huvudet som säger. Tycker ha verkligen om det, är det en bra present? Blir han glad nu? Och den sitter där och tjatar, tills man typ blir lite knäpp i huvudet och bara vill ropa. HÅLL KÄFTEN, men det funkar inte det häller... Så jag får sätta mig och klippa och klistra. För jag har lite dåligt på penga fronten och då är kreativitet det ända som hjälper....

På fredag åker jag och en hel hög med människor ink Kris till Stuttgart och firar kris födelsedag och han splear också i en bar. Blir nog grymt bra.

God natt mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0