Tänk jag drömde en natt att jag hade en katt

Efter att Kristof gått och jobbat, då är klockan sex kanske, vaknar jag alltid av hans stök... Men somnar alltid om sömntuta som jag är. Men efter en halvtimme vaknar jag igen av att en flicka går omkring i rummet och hon hämtar min väska och tar mina nycklar och säger på tydlig tyska "i brauche dieses" jag behöver dom hära. Okej försöker jag säga men jag kan inte prata mer. Sen springer hon ut med snabba steg och jag ligger kvar helt förvirrad. Sen kommer en polis in och håller på och pillar på min deodorant och hårspray... Hallå försöker jag säga men han hör inte, då sätter jag mig och (för detta är ju absurt) och då är han borta efter att jag har blinkat några gånger.....
Men efter att detta hänt somnar jag lugnt om som om ingenting har hänt.
Men på morgonen när jag vaknar senare. Inser ja hur sjukt det var. För det är väl inte normalt?

Kristof firar sin födelsedag i stuttgart idag. Det blir ett jäkla party... :-) Men vad ska man ha på sig?

Kommentarer
Postat av: julian

you´re going insane. herregud madre mia.

va konsigt du drömmer!!

2010-09-10 @ 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0