Tårta och Resturang.



Solen var på kortvisit och nu kan man inte mer gå ut. Men tog paraplyet och begav mig mot postkontoret för att posta ett mycket viktigt kort till en viss Mamma... Är trött och hörde inte vad tanten (kärringen) i kassan sa så langa bara upp 1.5 och då sa hon. 3 och ja la upp 3 cent... Då skricker hon ut. 3€ skit högt att jag hoppar till och langar upp 2€ till och går snopet där i från va tvungen att le när jag kommer ut. Herre gud hon hade verkligen en dålig dag. Och oj va hon måste tänke att jag typ är mongobong. men det får hon gärna tänka.... HAHHAHAHAH

Idag fyller Kristof år och det ska firas.... :)

Californication måste nu tittas på.

See U

Kommentarer
Postat av: ankan

hahaha ser det hela hända framför mig

2010-09-10 @ 12:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0