hej påsk hejdå

Påsken kom och påsken är redan borta... Jag försökte njuta så gott jag kunde. Med inköp av lax, chocklad och färgglada påskägg. Men jobbade hela påskhelgen förutom måndag (idag). Men blev ett fint avslut. Åkte till Kristofs mor och vi åt påsklunch: Sparris (inte riktigt min favorit), lamkottleter med brunsås, bönor, speck och till det pasta och potatis kuddar....väldans smaskigt......
Solen skiner och skiner och jag är solbränd på mina ben.
Det kan nästan inte bli bättre, det ända är väl att jag måste jobba imorgon och dagen efter det och ända fram till söndag... Men men, håll ut!


Nu går det bara fortare och fortare snart är sommaren slut så passa på och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0