Kep!

Solade imorse sá nu är jag lite röd överallt, ajajaj! át igen ris och grönsaker men idag provade jag med bläckfisk, dom första var goda men efter ett tag var det sá slaimigt att det blev äkligt... jag försöker verkligen passa pá att äta specialiteterna, men bläckfisk var inte min tid, dom hade liksom inte riktigt grillat den, :/

Jag kan ärligt talat inte se mer ris med grönsaker, efter att ha ätit det i 2 veckor i sträck... Hm, jag älskade det i bröjan máste nog helt enkelt bara ta en paus.

Funderar om jag ska fara till krebmarket, och kolla in solnedgángen... Men kristof är ingen sugen och dá máste jag ju áka själv... men jag gör det ändá... :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0