IMMER NOCH REGEN!

Det regnar ganska mycket här fortfarande, och det gör mig lite irriterad. KATASTROF. Ja menar, hallá det är mitt i högsommaren men det märker vi inte av.
Igár när jag skulle ut och dansa funderade jag om jag skulle ta min tjocka jacka eller inte, bestämde mig att ta skinjackan och en sjal. Det var lite kallt ändá.
Pá grund av igár, gör det ingenting att det regnar idag. Jag har nämligen efter att komma hem väldans sent igár,  sovit hela dagen och mátt riktigt mega dáligt...Blandning av carparinja och öl dödade mig....

Och med regndroppar pá fönsterrutan och körsbär godisar. Är jag glad att jag är inne och kan gossa in mig under täcket utan dáligt samveta. Det är det ända som är bra med regn. Det är ok att stann inne.... Tror nog att vi har storm lite grann utanför. Eller sá duschar änglarna.

Go Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0