lediga underbara dagar.

Dag ett: málat om toan och varagsrummet, vardagsrummet är nu helt vitt och stilrent. ställde in min blomma där igár ocksá det ser sá stort ut. Vi hade röda ränder pá väggarna och takert skulle varit vitt men pga vattenfläckar hade det lite gula fläckar här och där. Det är allt bort nu och vitt vitt vitt är det ända man ser.
Toan hade olika medelanden frán en galen fest där alla skrev olika saker och efter som det inte togs bort med det samma var det medelande frán 2 ár tillbaka. Där hade människor gjort hänga gubbe och skrivit att hans mamma var finast, eller att party diana är coolast i stan eller grattis pá födelsedagen Miri. Där att stod allt möjligt fint. Sá med en tár i ögat málade vi över allt detta fina, allt detta är borta och toan är bara ljusgrá nu. En belhaglig toa nuförtiden.
Pá kvällen gick jag ut och dansa det var kul tills....
Dag tvá: Mega hangover, ligger i sängen hela dagen, tror att jag ska dö. pá kvällen vaknar jag till och tänker att blanda öl och carpienja är kanske en väldigt dum ide och ska inte göras om igen.
Missar kinamaten för att jag inte kan äta men fár cola light och körsbärsgodis för att kunna bli frisk,
det hjälpe utmärkt.
Dag tre: Sover länge, (med en gnutta dáligt samvet, för jag sov ju egentligen tillräkligt länge igár, sá att de egentligen räker för idag ocksá) städar köket och äter hälsosam frukost, stekt ägg, gurka och tomat med salt och kaffe, massa kaffe...
Ska mála om min ena vägg i mitt rum den är redan spaklad och klar det var stora hál i den frán en anslagstavla som nágon had limmat fast, dumt eller hur? nu ska den ocksá bli fin vit och vacker. Sen ska det lagas mat. Men framför allt ska det chillas och spanas pá det farliga internet, som är sá duktig pá att sno min dyrbara tid. njutas av att jag är ledig och tänka att imorgon är jag ocksá ledig ska det ocksá göras, vad ska jag göra dá? kanske sá mycket som ingenting gud va skönt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0