Mamma har ákt hem och jag ákte till stuttgart.

Min sista dag pá semestern hur deprimerande är inte det.
Tillbringat mina sista dagar i stuttgart, vilket alltid är sá fint, att träffa alla igen. Gör en lite gladare.
Men nu är jag redan tillbaka i wisipisi.
Gör mig sá himla deppig att jag ska börja jobba imorgon igen att jag hälst bara vill flyga sá lángt bort jag bara kan och inte sätta min fot där mer, men det gár ju tyvärr inte och sá är det med det. "Börja jobba igen efter semstern ángest" kallas det sá fint. Och det är precis det som jag rákat ut för. Är det okej att sjukskriva sig, efter semstern pá grund av det? Men men thats life thats what all the people say....
Ciao ni fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0