Ikväll kommer Ana :) men jag jobbar till 12 förmodlingen...:(

Min chef öppnar ett nytt cafe´ och efter som vi har för lite personal får jag varsågod och jobba.....
Med chapagne drinkar och flygane buffe´ kan det nog sluta hur som helst. Det återstå att se...

Skulle sova länge och behagligt.... men klockan 10 går kristof upp och börjar röja omkring och fråga om jag vill ha kaffe och då är det ju som det är..... ATTANS!!!! men då har ja samtidigt tid att skriva lite här och det är ju alltid fint

Min personalchef fick sparken igår ingenaning hur detta nu ska sluta. först och främst måste jag kolla upp min semster i maj ja har ju redan flygbiljett. AHHHH måste jag bli rädd nu och tro att det inte går eller kan jag bara chilla... tror ja chillar.... det ordnar sig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0