Sverige biljetter och hysterisk flygbokning kan göra den bästa irriterad.

Jag får alltid lite dåligt självförtroende. När jag ska gör något extra viktigt som har med pengar och internet att göra. Överföra hit och betala där detta dåliga självförtroende inskaffade sig idag också när jag skulle boka min flygbiljett till Svealand.
Plus måste också tilläggas (på tyska)
Men efter många om och men och bakåtklickande senare, har jag nu min flygbiljett och en sten lossnade från mitt hjärta.... Är det inte underbart att veta, att man om inte allt för länge. Ska få flyga iväg i luften och 2 timmar senare vara i ett annat land och där träffa sina nära och kära. Gud va jag längtar!


Här är det vår försesten. Solen skiner med sin fulla kraft så mycket som hon orkar. Ibland försvinner hon och då fryser man som en galning. Men då kommer hon oftast ganska snabbt tillbaaka. Såg på nyheterna att vi kommer få 17 plus grader i helgen.... Hur bra är inte det då?!
Obegripligt att förstå. Men ack så underbart.

Hejsvejs mina vänner och var enda kotte som jag känner.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0