vi har fátt den bästa bngalow hyddan ever!!!

Sitter pá váran bongalow terass här finns hängmattor och flera solstolar och man hör ljudet frán vágorna som kommer upp mot stranden. Och utsikten är inte ens och tala om man vet inte vad man ska säga för det är bara sá himla fint... men nu har strömmen tyvärr gott sá vi ser inte varandra längre, för kristof ligger i hängmattan en liten bit längre bort... här är kolsvart, exakt klockan sex gár solen ner och den gár upp tidigt pá morgen igen, men jag vet inte när för jag sover ju dá.... Här i Shianko ville finns mánga barn som tigger och säljer olika hemgjorda saker eller frukt... Man köper av dom i början men efter att vi har varit här ett tag pallar man inte mer, jag har ocksá lästtnágonstans att barnen egentligen gratis kan gá till skolan men att dom inte ville för att det är snabba pengar att sälja pá straden, men jag tror ocksá att det ligger nágon slaga maffia organisation bakom det hela som lär barnen hur dom ska sälja och vad dom ska sälja för man kan nästan inte säga nej när dom kommer óch säljer saker, dom vet precis vad dom ska säga för att man ska smälta.... :/


Imorgon drar vi till Bambo Island där ska vi sova ocksá där vid stranden i en bongalow. Ska bli spännande och se om den är lika fin som den vi har nu....

ska föröska hitta dörren till bongalown och sova hettan och solen tar kol pá mig, och imorgon ska vi upp tidigt, men nog inte lika tidigt som solen

Vi hörs! PUSS


Kommentarer
Postat av: vilja

åh vad fint moj. önskar att jag satt i stolen bredvid dig och hörde vågornas brus. tänker på er! ha det myssigt!

2011-11-11 @ 22:08:02
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0