Ellwangen en höstdag, snart begär det av mot stutti kära!

Ätit god frukost och bara chillat hela dagen, fyller mitt huvud med olika bloggar och sträck läser var enda en för att inte missa nágot fint och alla dessa sommarminnen som en tjej skriver om fár mig att börja gráta, alla dessa fina ord är sá himla mysigt!!! Eller när lill flickan inte kan sova och fár krypa in hos pappa och att hon sen börjata gráta för att hon häldre är med pappa itsället för pá dagis! hur gulligt och fint är inte det, jag älskara blogg läsande, eller flickan som frágar Grandpa Im I pretty? (hon är inte alls fin) :)

Ikväll ska vi pá housmusik party det kommer bli galet och jag ska tvinga med Ana fast hon inte gillar sánt, heheheheh

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0