Ja drar till Ludvika, morgenkaffe med Markus!

Solen skiner på min rygg det nästan bränner, det är så konstigt här, ena stunden är det varmt men egentligen kalt och man måste ta på sig halsduk och nästan vantar för att inte frysa, men sitter man inne brevid solsidefönstret då bränner det på ryggen. Hösten är deffenitivt kommen till fina SVERIGE!!!!
Lyssnar på Markus, jag älskade honom när jag var sisådär 15 kanske, lyssnade igenom mig allt. Alla låtar som jag lyssnat söner hittar jag nu på youtube den här tex:

fina markus ;)

Ska åka och hälsa på Saskia i Ludvika hon har börjat plugga där, ska bli kul att träffa henne igen, det va så länge sen.
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0