Pá snabbvisit i Wiesbaden,

Kul att vara här igen och det märks att jag sover i min säng, jag har sovit 12 timmar och längre hade det ocksá blivit om jag inte kämpat mig upp för att kunna fá ut nátt av den här dagen... Tvättar alla mina kläder för att fá bort reslukt/väsklukt, jag hatar den lukten.... Men det ända problemet här är att det inte finns nágon mat. What to do? Druckit mitt kaffe och ätit lite chocklad frán Ritter sport, nahm. Men frukosten fattas, men här skiner solen och det är ju perfekt för en fin promenad, sá jag tar mig en tur ut pá stadens gator, med mina fina nya skor frán kina... dom är as snygga!!!!! :) vi hörs senare, puss och kram!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: unn Eide

Tur du skodama, nya skor igen....Ha en skön resa....

2011-10-14 @ 16:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0