Bali tillbaka till fried reis and i like it

Tillbaka i Asien och jag har redan för en vecka sedan längtat till det stekta riset med all dess tillbehör. Man känner sig sá nyttig och det lägger sig inte i magen som en kluns....
Bali med dess blommor och vackra saker gör en glad och vi har en pool där vi simmar i sá ofta man kan och man kan till och med duscjha bland blommorna...
Nu áker vi till Ubot och monkeyforest och gitskulting stek. ska vara det bästa ever.
Hoppas dom har poller där med för jag fick väldensfinaste bikini av kristof igár och den behöver jag ju använda, mörkblá är den utan axelband och med ett guld märke pá höften den kommer frán sydney.... Jag älakar den...


Kommentarer
Postat av: Julian

åh vad härligt baby. glad för din skull! saknar dig massa! youre fab! xo <3

2012-03-13 @ 23:18:43
URL: http://zachariasjulian.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0