Katastrof arobic, men trösten är öl och dansa till Familjen.

På drottninggt ligger ett cafe´som heter kondetori hurtig. Där satt jag och vilja i tisdags och åt Ostgriffel. Mycket gott, men cafe´t var ganska dyrt och peronalen var ganksa muttra. Mackan var god men kostade ovanligt mycket. + att både jag och vilja frös där inne, men vi hade en trevlig stund. suttande på vatten och gloende på tanter i hatt. De är alltid så trevligt att fika med vilja. och snart gumman ska du och jag göra stan. :D

Zats tränningen var ganska knasig. Vi kom dit och så började en kille visa oss runt och prata om hur sjukt bra allt var, och vilka möjligheter man hade om man valde dom.. Blablabla!
Sen var de dags för arobic dans fort. Han som visade oss runt innan, sa att de var inte alls svårt. Och att de skulle vi visst klara av. Ja hängde med lite på ett bananskal för jag ville ju gymma inte dansa arobic. Men men, kursen startade med alla började hoppa omkring. Som om dom aldrig gjort annat, alla förutom vi. (matilda, Karin, vilja och jag)
Guuud de var helt hemskt. Jag kände mig som en gamal tant som inte fatta nått och min kropp gjorde inte som jag ville. HAHAH. Karin gav mig en rädd blick och matilda började gapskratta och stackars vilja bara försökte fortsätta med de där hoppandet. De var sjukt komiskt!!!
Efter att vi märkt att detta aldrig skulle funka sprang vi ut ur salen och med höga röster pratade vi förstånd med Andreas S som han hete våran visa runt kille. Han skratta och sa att de skulle bli lättare sedan. för alla hade lärt sig uppvärmningen men inte koreografin. Men vi gick inte tillbaks. vi gymma istället. de var däremot kul. och de kändes bra. Men kvällen slutar inte där. Efter att vi tränat i ungefär en timme gick vi ut och bytte om. Ingen hade någon handuk med sig förutom matilda men vi delade på den och efter ett tag när alla duschat och fixat sig. Fick vi prata med denne Andreas S igen. Och vi beställde en ny tid den 25/9 och då ska jag börja träna på riktigt. + att vi kommer få en present :) Toppen.! eller hur. :)
Efter detta galna upptåg satta jag och vilja oss på tuben och med en chockad och trött min träffade vi adam vid slussen. Sen åkte vi till wollmars och drack öl. Emerson och Alex kom också sedan. och efter några öl och mycket prat, gick vi till ett ställe som jag så klart inte kommer på namnet på nu. Men de låg ganska nära ett indieställe typ. Där dansa vi och jag köpte cider. efter som över texten är dansa till familjen lär jag tillläga att jag och Emerson var grymast att dansa till " de snurrar i min skalle"
De blev en lyckad kväll!
Dagen efter var ganska krävande, men va fan de var värt de!



Igår var de skolfoto på skolan. Min klass speksa till de hela, med att alla kläde ut sig i 80-tals tema. de var urroligt och de blev lite av en succe´. Alla flickor hade bodies och färglada strumpebycksor och pojkarna hittade vi färglada tröjor till och västar riktigt fultsnyggt. Skit kul! L
ängtar tills bilden kommer ut. oss ska dom minsann inte glömma.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0