Anders Niklas Melin du gör mig ledsen!

HEJ HEJ!

Oh idag har David och jag varit hos Nina och klappat på Styx, och Nero morrade. Vi har varit i lekplatsen och sprungit upp för en kulle förtelva gånger och ändå tröttnar han inte. Han var typ arg när vi skulle gå där ifrån. Jag snurrade han så fort på Cykelsnurran att han blev lite vinglig. det var ganska kul dock :P (men det tycket inte riktigt han) Han har galen energi. Önskar jag hade den. Men Nejdå jag är därför helt död. och övertrött och sitter och skrattar åt Ninas små stipatser helt för mig själv. Men det är ju helt normalt så VA FAN!

Idag var jag hos Tandläkaren. Jag skulle dit kl 11.20. men klockan 10.50 var karin fortfarande försvunnen. så i panik ringde jag min stora stora syster och bad om råd. Hon sa (jag citerar) - Jag kommer direkt. :)
HAHAHAHAHAHAHAH galet töntigt cóch skriva/säga det men jag var tvungen. (sorry)
BTW när Rose precis ar kommit kommer Karin och jag i min panik skäller typ ut henne och spriner ut... I mitt mellan det har jag hunnit borsta tänderna och byta blöja...
Jag var tvungen att när jag äntligen kom fram till Min kära tandhygenist berätta allt. hon bara skrattade...
Jag kom 10 minuter för tidigt så fick vänta. Så är det när man är nervig

Anders vi ingick faktiskt ett vad om att börja skriva blogg. jag har skrivit tre inlägg, och du har bara skrivit ett.  Du ligger efter!
Så kom igen nu, Im waiting! :D

Love, vi ses


     

Kommentarer
Postat av: Ankan

Miriam Benedikte Eide du gör mig glad, ser fram emot den dan då dina tankar kommer ut på en tjock bok!

puss fina, btw snart får du komma o hälsa på i min stuga i sthlm. har egen from 1 oktober typ :)

2009-08-18 @ 19:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0