Fick öppna första luckan.

December är kommen och julkalendern har börjat i svealand...

Nu är det verkligen juletid, försöker jag intala mig. Men det känns inte som det. Vart är mys kvällarna med tända ljus och pepparkakor? Inte i detta hus iallafall. Men det kommer nog tids nog....
Fick öppna första luckan i min chocklad kalender som jag fick av Susanne. Var helt ivrig och spänd. Fast chockladen inte var så god så älskar jag min kaleder iallafall. med fina tomtar och barn på.
Ikväll ska jag dj-a  med julia hos vincent place vi mixar och trixar hoppas det blir bra. :) Känner mig galet pepp inför lördag. Men är galet nervös också. Men med den outfitten som vi har kan väll inget gå fel, eller`?? bara tiden vet hur det blir. SPÄNNADE!


Kommentarer
Postat av: julian

åh, hur var det?

ja skulle velat vara där! :)

jag och v har tvätttid och idag och tjavsar om vem ska ska ner och stoppa in det i tumlaren. det är verkligen v tur! :) hahaha nerå no hard feeling.

Saknar dig och tack för brevet!!!!! väldigt fint! :) Puss

2009-12-02 @ 17:30:36
Postat av: ankan

mix'n n trix'n ;)

2009-12-02 @ 22:19:38
Postat av: ankan

mix'n n trix'n ;)

2009-12-02 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0