Hello sweden!

Länge sedan sen sist, men internet har inte fungerat och jag är väl lite lat kan jag medje. Här sitter jag och bortförklar mig, som att ni bryr er.
Neh precis det skiter väl du i om jag har varit lat eller inte haft internet på ett tag. Du klickade inte in här för att du ville veta det... Du ville veta hur det går med stuttgart och hur det egentligen ligger till.

Idag körde jag bil i Stuttgart for the firts time, det var spännande, men också lite läskigt för jag visste inte riktigt hur och vart jag skulle... Fast jag hade gps så är det klurigt, men det gick bättre efter ett tag...

Har också varit på english class med Arthur sen åkte vi statbahn hem det tog typ en och en halv timme för arthur har en tendens att stanna hela tiden och fråga was is das? och pilla och hitta konstiga hål som han måste undersöka. Så en tunnelbana tur tar sisådär tre gånger så långt tid med han med sig.  Så nästa gång tar jag vagnen med mig. :P

Jag var ute på reggae clubb i ett gamalt tåg i lördags... Och jag och Julia frågade om vi kunde få spela där någon gång och då sa dom ja... så vi ska vara dj den 5 dec hahaha vi har aldrig varit det och vet inte hur man gör så det blir spännande... Vi bara frågade som en rolig grej och nu är vi helt plötsligt bokade och herre gud håller er uppdaterade....

Har fått tv på rummet, och på den pratar alla tyska till och med brad pitt. Så lyssna och lär! Det är fruktansvärt och jag blir lite upprörd. Men man vänjer sig!
Jag är sugen på svensk plockgodis, gott och blandat svenska äklig mjök-chocklad och så vill jag kolla på svensk tv, men jag vill inte komma hem. Jag tycker om stuttgart....

Jag saknar också er mina kära! <3 massa ibland värker det i mitt hjärta

 stuttgart

Kommentarer
Postat av: JULIAN

Jag vet precis vad du menar! herregud kan dom inte ha åtminstonde en film om dagen på engelska? spelar ingen roll va det är men någonting? förresten när vi var i berlin så hade vi MTV och det var ju faktiskt på engelska! du kanske har det?! svara på fb jag kommer nog missa svaret annars. PUSS kära

2009-11-04 @ 22:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0