Ska träffa en au-pair-mädchen

Hej gott folk!
Igår var jag ledig, fixade och sen åkte jag till julia.
Vi har en lite kiosk, affär ganska nära där jag bor. Den ligger liksom på hörnen i skymundan. Jag gick in där innan jag skulle ta Zacke, det är ett gamal tåg som har funnits i stuttgart i typ 300 år och som går ner till Stuttgart staden ner i gropen liksom. När jag kom in i affären möttes jag av oliver, ost korv godislukt på samma gång och kunde inte komma på vad det var jag egentligen skulle köpa. Gick till grönsakståndet och kom på, juste lunch till julia och mig.... Började plocka bland tomater och gurkor... Men allt var så tyst, det kom in en motocykelsnubbe som gick in och sedan handlade och gick ut igen... Jag drabbades av vad fan är det här, jag vill inte handla i den här skuma på hörnet affären och tänkte kan jag bara gå eller verkar det misstänktsamt. Men det slog mig att ägren har inte synts till en ända gång hur betalar jag utan en kasörska och va fan det är ofräsht. Så jag bara gick. Utan för stod motorcykelsnubben som inte var en snubbe utan en tant men med skägg och jag begav mig med Zacken ner till Marienplatz och hittade en riktig affär med massa godsaker. Då kändes allt mycket bra och jag begav mig vidare med stathban. Tog fel tåg fick byte men hittade det rätta ganska fort och kom till Julia...
Sen när jag kom till Julia var hon så klart inte hemma. Trodde ja!....
nej för hon var bakom huset och krattade löv med sina tuskiskagrannar. och efter som jag inte ville sitta själv i hennes lägenhet. Blandade vi kulturer och krattade så svetten rann. det var en upplevelse och gamla mormor höll säken..

Julias kompis hade birthday party, där bjöds det på hot-dog, chips, drinkar och godis det var väldig mysigt och jag träffade massa nya trevliga människor sen gick julia hem för hon var sjuk :( Men jag följde Ele och det andra till en klubb där vi dansade och drack låtsas champagne. Det var trevligt. Kom hem sent men är inte väldigt trött.

Idag kl 15 ska jag träffa en Annan Au-pair Mädchen hon kan inte engelska typ lite tyska och kommer från ett land som jag inte kommer på vilket det var för tillfället... Det blir spännande.

Vi ses din gamla räv!

p.s jag och arthur såg en räv när vi gick till kindergarten alltså inte en riktig eller han sa att det var det, men jag såg den knappt, den var blå och tyckte om socker...
Jävligt snygg faktisk...


Ciao

Kommentarer
Postat av: julle bulle

haha motorcykel kille som var en tant med skägg!

den var bra!

Hoppas du får det trevlans med den andra aupären eller hur fan det nu stavas...

PUUUUUSSSS

2009-11-06 @ 13:58:13
Postat av: Anonym

ps. julle bulle är jag julia båthen

2009-11-06 @ 13:59:16
Postat av: ankan

Jag älskar att läsa din blogg !

2009-11-06 @ 15:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0