en vanlig tisdag!

Har sov morgon och vaknar kl ett.... känns så himla irriterande. Jag hade ju kunnat fixa omkring och haft mig. Men nejdå nu är hela dagen borta.

Au-pair flickan måste alltida vara så himla duktig. Och allt det duktiga är jag lite trött på. Jag vill göra vad jag vill utan att tänka är det här rätt, vad ska dom tänka.
Men egentligen är dom inte väldigt beskyddande utan tycker det är kul att jag är ute och har mig....

En vanlig tisdag menas att: Man vaknar upp tänker hm vad är det för dag idag, Juste Tisdag. Helgen har precis slutat och det är ett himla långt tag tills den nästa kommer och med den känslan tvingar man sig upp... Man duschar och försöker att inte göra det förlänge för jag är redan långt inne på denna vanliga tisdag. Sen hittade jag dig och nu sitter jag här och dödar tid.
Måste jobba med barnen ikväll men vet inte när. Det irriterar mig måste ringer S.

So long! M

Kommentarer
Postat av: Saski

<3<3<3<3<3<3 förstår känslan <3<3<3<3<3

2010-02-25 @ 11:02:38
URL: http://saskiacort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0