Hade en rolig sak att berätta

Hade Men nu kommer jag ju inte på vad det var. Fyller år om tre dagar. Det känns inte samma sak. Jag har inte pirr och längtan som jag brukar. Men jag har allt lite pirr. Det kommer bli roligt och jag är också ledig! :)

Idag har Kristof åkt till BALI, attans och han ska vara där i en månad. EN MÅNAD! saknar han redan.

Träffa Olga idag det var trevligt vi har smidigt planer för framtiden. Vi har massa saker att göra. Ex gå på bio. och kanske åka på weekend till Paris. :)

Kylan håller i sig men idag lyste solen och vi kollade på ankor i slossparken och solade våra näsor. Det var så himla gemytligt. (tror aldrig jag använt det ordet förut) (TANTEN)

Varit med Julia, vi har fixat musik, vi kommer kanske att spela på Schocken om två veckor. :D

So long, God Natt!

Mirri

 Kristof!

Kommentarer
Postat av: julian

åh va synd. stackare.

men ett till dj jobb är ju fullkomligt fantastisk. kommer precis från jobbet. jag är försenad med din present håll ut, den kommer om inte allt för länge baby. 20 år alltså herregud. ska vi streama på din födelsedag???? SNÄLLA?

2010-02-22 @ 18:54:29
Postat av: villepille

hahahhaaaa du skulle skriva om mig pa bloggen, det roliga!!!

2010-02-22 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0