Det snurrar i min skalle

Jag serverade hela dagen idag och det helt själv. -En kaffe där en Latte här. -Nej jag ville ha, en stor kaffe. Vad är det för ost, vad heter den där kakan. Har du bonerat två kaffe på bord 12 miri? ÖÖhhhh.......
Hej, Hallo, God dag, Hejdå, Ja varsågod, Oj ursäkta, då gör vi en ny till er (-jävla torrgubbe ta den himla kaffen spelar väl absolut ingenting roll, vill man säga. Men det gör man ju inte)
Ja jag har bonerat rvå kaffe på bord 12 och Ja det är ostkaka. Vaniljglass, Varmchocklad, foccatia och ostmacka, bretzel och liten kaffe, tack. :/
Så när man kommer hem är man så att säga lite tom och trött i huvudet. Men det går bättre, bättre för varje dag.
Skulle dricka glüwein idag, men jag är spagetti trött och vilar mig i stället.

Sov gott mina vänner.



*güwein är som alkoholglögg, men smakar mycket mer gott och är inte så sött..... ett tips, älskar det.



Kommentarer
Postat av: heihei

Miriam er et kult navn! <3

2010-11-28 @ 12:18:49
Postat av: lotte på potte

du virker veldig søt <3<3<3

2010-11-28 @ 12:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0