helt plötsligtfunkade det....

Provade med min fina väl utvalda musik att igen lägga in på itunes, TRO det eller EJ funka hur lätt och bra som helst... Så jag tar tillbaka alla fula ord och vill här med medela att jag var och tränade idag/nyss.... 10 min cyckla 40 min styrketräninhg och sen 30 min löpning.... OMG helt jätte spagetti trött. men stolt. Nya hurtiga miriam är här för att stanna, eller?
Skit dag på jobbet, men allt kan inte va på toppen.,......:)


En man kom in idag på jobbet, han drack en kaffe och var lite nervös kunde inte sitta still.. Han skulle nämligen snart bli pappa. Han kom tillbaka igen fram emot eftermiddagen kvällen. Men hade redan då druckigt så mycket kaffe tror jag tar mig en ciggarett.... Jag torkade av borden i rökrummet... Ursäkta, har ni druvsaft. Ja sa jag. Då tar jag en sa den snart bli pappa mannen. Och föresten ha en bra dag! Desamma sa jag och önskade lycka till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0