Nágot specielt med fredag. Man är lite mer glad liksom.

Sovmorgon ända till 10, men gick upp kvart i till och med, mitt hárda liv bankar i mitt huvud och säger nu har du väl försovit dig dumming. Kollar pá klockan i förskörkelse och ser att klockan äe kavrt i 10. Tänker ska kag gá upp efter som jag redan är vaken eller ska jag sova mina fina dyrbara 15 minuter mer? Idag bara för att det är en sá bra dag (och för att jag gick och la mig klockan 22.31) gár jag upp och njuter av den fina moronen. Vi har varmt och skönt här. Äter toast mackor med ost och salami och en stor kaffe... fin fint!

Igár var det MEGA varmt här 30 grader eller mer i skuggan och jag sprag runt och serverade kaffe och diverse. När nágon i denna hette beställer varm chocklad eller kamomilltee vill jag bra säga, är du dum eller du kommer ju svimma av av hetten... Men in real life ler jag ju bara tillaks och säga gärna... :)

Imorgon ska jag pá 25 árs kalas Gudd det kommer bli fett! :D


där skulle man vart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0