Kejsar städer och rump shaking!

Är i kejsarstaden Hue och kollade in hans enorma hus igár. Som alla andra tempel anläggningar och hus var det bara ruiner att see men ända áker turister dit i massor och vandraromkring och tittar och glor. Nog var det fint,  jag är glad att jag var där, inte varje dag man fár hälsa pá en kejsare...
Jag köpte kokosglas och älskade det. En kille köpte wietnamesich tee som smakade rötter och bark, men han fick en väldans vacker kopp, Kaffe sua, dracks det naturligt viss ocksá... Vi gick vilse i gángarna och tappade bort vára vänner men hittade dom ju efter en stund... Herr kejsare hade 100 fruar som han hade fátt i present av adel herrar, han ville inte äns ha dom men till en present kan man ju inte säga nej, sá fruarna hade ett eget hus. Undrar om han hade 100 barn?

Igár skakades det riktigt rumpa, hahahah usch va groteskt, tar till baka det. Jag dansade mina fötter trötta, and i loved it. Med galna witenames, gud dom máste tänka att jag var helt jävla galen... :) Träffa en homosexuel japan med lángt hár till rumpan och smycken hänagande lángt ner över magen. Han kunde skaka rumpa han med och dricka shots som en viking...
Här är en video till Julle, i minne av berlin. :D I love dick heads, I really do I LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0