london is calling, im exccasted, but dont care.

Jag har inte tid och sova, hur sjukt är inte det, super trött, tog en powernapp och hoppas pá att det hjälper. London resan började jättekonstigt, allt gick lite krongligt och trögt, men när vi äntligen hittade adam efter lite om och men och väntande vid fel hállplats har vi bara haft det underbart. För utom att min väska blev duscha av öl pá en restutant där vi át lunch. Men det gör den bara ännu mer unik.. Thats life.

checkar out london natten och hoppas att jag inte somnar pá en stol av utmattning utan, dansar lagom länge och sedan vaknar lagom pigg... Have to see everything.

Polisbilarna dom pipper sá högt här sá man fár en chock lite dá och dá.....


hejdá mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0