en vanlig regning måndag...

Efter att hängt här ett tag i min gamla lilla hemstad. Början man efter ett tag sisådär en, två veckor känna och förstå varför man faktiskt ville flytta...
Inget illa menat ocb uteslutet med alla fina underbara människor som man egentligen skulle kunna hänga med varje dag om man fick, fast kanske på en annan plats i en annan stad....
Som till exempel som att gå till hemköp och redan innan veta att man (kommer döda sig),
träffa någon som man "känner" kanske till  och med för stort utryckt, vet vem det är menar. och denna person som man då råkar träffa egentligen inte alls vill träffa och man måste dra.
-ja, fan va gör du nuförtiden.....
-jo jag bor i tyskland, blablabla
-jaha, va roligt, ja pluggar i borlänge....

jag längtar tills jag kommer till hemköp och träffar någon jag absolut inty har lust att träffa och han eller hon drar, jo jag är arkeolog i kirruna..... Would love it!

ge mig spänning till hedemora!!!!!!

Men jag gillar det på något sätt ändå, jag får en så obeskrivlig nostalgisk känsla. Och är ändå lite ledsen att jag redan på Fredag ska dra vidare, hur hänger det ihop kan ni ju undra, ingen anning säger jag.... det är inget svar säger ni då, joho säger jag då...
Ni ler och säger, kul att träffas här på hemköp....
jag svara ingenting och skyndar mig bara ut bort därefrån...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0