jag är sá omotiverad att jag skäms!

Borde städa, máste till och med, men som jag alltid gör kommer jag lätt pá andra saker som ocksá behöver göra... Tex som att sitta här och snabbt kolla facebook, sen bloggar (som egentligen inte är värt det) och nu sitter jag här och skriver som aldrig förr, det är helt sjukt jag skäms, men det är sá det är sá lika bra att bara köra pá... hahahahaha Börjar faktiskt komma igenom detta berg av flyttlass och framför allt soppsäckar. Vi har sá mycket att slänga men soptunnan nere pá gárden är full!! WHAT TO DO??? Jag tar med sopsäck efter sopsäck, och varje dag hoppas jag att den ska vara tom. Idag kanske :D

Vet du jag kom pá en sak, vi ska eller snarare máste mála listerna... det betyder ju att vi máste städa efter vi har málat listorna... Fast egentligen borde jag helt enkelt bara städa och punkt slut!!! ska bara dricka kaffe först!!! :P



Kommentarer
Postat av: unn Eide

kom igen Mille, du får kraft när du är klar!känner igen hur du har det.....Ålskar dig mammy

2011-10-26 @ 17:19:25
Postat av: vilja

ja ta lite kaffe vännen. o tat lugnt, känner jag dig rätt, så kommer du ta tag i skiten med uppkavlade ärmar och beslutsam min! you go girl <3

2011-10-26 @ 21:45:06
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0