Sydney, backpackers nojigt!

Nu har vi flyttat runt hit och dit och alltid kankandes pa dumma ryggsacken. Hit och dit slap och slang.
Och jag marker hur alla tittar och tanker usch dar gar mera fran dom dara backpackers mannikosrna. Som inte har nagra pengar och som bara snalar. delar p kannor med ol och som inte tillfor nagot till landet bara super och ser ofrascha ut..... jag forsoker le och saga att nej vi ar inte som alla andra vi dricker inte varje dag... Vi dricker nastan inte alls. jo for det stammer som dom sager vi har inte nastan rad till nagonting... Men vi dricker kaffe och det bara for att vi vill unna oss nagonting, bara nagot, kaffe kommer man latt undan,det kostar ju bara 3 eller 4 dollar.
Jag skams over att vara backpackers, och pa manga hostel stinker det. Men man vanjer sig av det med. Egentligen gillar jag det och jag ar nog bara lite negativ...

SOLEN STRALAR OCH VI BRANNER OSS PA VARA NASOR, ni har det kallt har jag hort och nar jag ser pa min brors blogg att han tagit promenader pa isen med kaffe i termos. Inser jag hur konstigt det ar att det ar sno hos er och att vi har 30+ har.... Da borde man inte klaga...
Om jag kunde skulle jag skicka varme och solsken och kanske lite sand i en pase som ni kan satta i fonsterkarmen nar allt kanns lite for kallt och gratt. Men snart har februari gatt over till mars och da kanns allt lite battre i kalla norden. Och nar ni minst anar det hoppar tussilagorna upp och man far pollen allergi och da klagar man pa det.

Fran en backpackerska som inte ater nudlar men som darfor ar valdigt fattig.... jag unnar mig en avokado da och da och alskar det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0