Kan lätt blir misstänksam och då blir allt ofta bara fel.

Helgen har varit lugn. Varit på bio två gånger. En ny film av David Lynch. Fantastisk. Mullbory dr, hete den ungefär. Recomenderar jag skarpt.En film som man måste gå igenom när den tar slut och som jag gick och tänke på i 2 dagar efter åt. underbara bilder. 
Den andra hete Sohnemänner och var en tysk. Handläde om fädrer som kanske inte har så lätt och kanske inte är den bästa pappan man kan ha.
Lätt fin söndagsfilm. börjar med spänning, slutar med tår på kind för att allt blev så bra.
En fin film helg helt enkelt. 
Började redan igår att oroa mig, TÄNK OM chefen inte ringer nu, Han kanske plötsligt inte vill ha mig....
Så idag ringde jag i egen hög person. HAHAHA han hade fullt upp och skulle precis fixa schemat och ordna, så han ringer upp om en timme...
Så är det när man blir hysterik och inte kan vänta...
Börjar antagligen inte fören första augusti.... Pank, men lycklig i en hel vecka till.... Det är ju helt fantastiskt...
Gått med i en tecknarskola (free) på internet där lär jag mig skugga en boll... (himmlar med ögonen) Redan less, men övnig ger färdighet....
 
keep on going!
 
 

Kommentarer
Postat av: plina

oj vad roligt med tecknaR skola moj!

2012-08-21 @ 07:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0