Gud vilken dag!

Min Fina Kristof ligger pá Sjukhuset och är jätte sjuk... Han fick en krampatack/epeleptiskt anfall i Mándags och máste antagligen stanna där nágra dagar... Herre gud sá himla fruktansvärt att se han där sitta där i sängen helt hjälplös och rädd. Gör sá ont i mitt hjärta......

Idag när han och jag var ute pá takterassen, började det samma prosidur igen. Ingen krampatack för vi hann in i mörka korridoren igen och hann upp i hans säng innan det blev värre... Dom antar att det är en stark Migrän atack han kan ha fátt... Men ingen vet... sá läskigt när ingen vet.

Men up med näsan och detta ska vi klara oss igenom ocksá..


Kommentarer
Postat av: Plina

Men usch Mille. Jag tänker på er! Hoppas att han blir bättre snart. Sjukhus är tråkigt men ack så bra att ha! Ge han många tillfrisknings kramar från mig! Puss

2012-05-10 @ 05:25:36
Postat av: Anonym

hoppas han blir bra :/

2012-05-10 @ 06:36:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0