äta oliver som en slurk!

 Här kommer mitt andra inlägg idag. Tro inte, att jag inte har ett liv, jag gillar er bara väldigt mkt. :) 
På sista tiden har jag fått ett galet sug efter oliver. spelar ingen roll om dom är gröna eller svarta kärnfri eller med kärna... Det är hur gott som helst! Så nu sitter jag och äter oliver ur burken som en äklig slurk! (jag tycker inte de äkligt var bara så sugen på att skriva slurk  gillar de ordet.
Tog en sväng till Vällingby, och handlade, fick min lön igår... så nu är de fest. Köpte en superbra mascara och massa andra saker som jag tror inte intresserar er. Men vill ni veta kan ni ju alltid fråga... HAHAHAHAH flumm flumm!!!! Lyssnar på Bob Dylan... Oohh han är så bra, nu ska jag ta en oliv och njuta av min lediga tid. tjolahopp gummisnopp.
P.s gick upp 5 imorse så skämten är på en låg nivå! sorry för de.

Borde döpa om min blogg till typ "miriamtipsaromvadsomhontyckermanskaäta"  kanske inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0