Drakleken är ett plus i min vardag. :D

När ja kom till skolan idag kom ja nästan i chock. Vilket tempo, haha nu inser jag att de låter lite tantigt och som om jag vore värts kärringen, men då är jag väl de. (smile) alla bara hoppade och sprang i väg och va så på, men efter ett tag kom jag in i svängen och de kändes som förr igen.  Men de blir faktiskt så när man är hemma och slöar i några dagar. De känns bra att va tillbaka, mys att träffa tjejerna och killarna igen. :-) Imorgon ska vi ha "drakleken" och de är en galen grej som vi har på våran skola, men vi får sovmorgon så man ska inte klaga eller hur. Nästa vecka far jag iväg till Mamma och de känns kul. :) Saknat henne, jätte mycket. 
Nu ska jag dusch och sedan sova. God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0